Kontakta Oss

Vi kan navnemærker og er klar til at hjælpe dig! Fortæl os, hvad du synes, og fortæl os, om der er noget, vi kan gøre bedre. Brug kontaktskema, mail os direkte eller kontakt os på Facebook.

Svartid: En gang om ugen (fredage)

Finn svar selv: Scroll længere ned på siden

For at kunne tilbyde de bedste navnemærker til en så lav pris som muligt, er vi optaget af at holde vores omkostninger så lave som muligt og have en effektiv drift. For at være så effektiv som muligt besvarer vi henvendelser fra kundeservice en gang om ugen (om fredagen). Det gælder både e-mail og Facebook. Hvis du synes, det er for længe at vente, finder du svar og procedurer på de fleste henvendelser i oversigten herunder. Vi arbejder konstant på at forbedre vores svar, så vi sætter stor pris på feedback, hvis du synes, at nogle af svarene er dårlige eller uklare.

Merkmini.dk

kundeservice[@]merkmini.dk

customer service

Svar og fremgangsmåte på de fleste spørsmål:

Alt hvad du behøver at vide om produktet og fakturering.

ORDREBEKRÆFTELSE:

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse. Se svar

BESTILLET FEJL:

Jeg vil annullere min ordre. Se svar

Jeg har opdaget, at jeg har indtastet forkert. Se svar

LEVERINGSTID:

Er min ordre blevet afsendt? Se svar

Det har været lang tid, hvornår kan jeg forvente at modtage min ordre? Se svar

DÅLIGT TRYCK:

Udskriftskvaliteten er dårlig Se svar

Trykket tåler ikke vask. Se svar

Trykket slides hurtigt. Se svar

Teksten er ikke synlig. Se svar

Andre farver end den jeg bestilte. Se svar

FALLER AV I VASK:

Navnemærkene falder af i vaskemaskinen Se svar

Navnemærkerne passer ikke så godt som du lover. Se svar

HAR IKKE MODTAGT FAKTURA:

Jeg bestilte for et stykke tid siden, men har ikke modtaget en faktura. Se svar

INFLUENSERE:

Jeg er en influencer, og jeg vil gerne arbejde sammen med dig. Se svar