Nyttig ambassadør information
Vi værdsætter, at du enten er en ambassadør for os eller overvejer at blive en! På denne side har vi forsøgt at indsamle nyttige oplysninger, så du som vores ambassadør kan finde svar på alle spørgsmål, du måtte have. Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os via PM på Instagram eller kundeservice.
1. Hvad betyder det at være ambassadør?
Som ambassadør får du tilsendt to valgfrie sæt navnemærker (med 120 navnemærker i hver). Du opretter disse navnemærker selv på vores hjemmeside, og du får en rabatkode fra os, så du ikke behøver at betale for ordren. Vi håber, du nyder navnemærkene og deler nogle billeder af de i sociale medier såsom Instagram.
2. Får ambassadører deres egen unikke rabatkode?
Ja, ud over ovenstående punkt modtager alle ambassadører deres egen unikke rabatkode, som du kan dele med dine følgere. Som ambassadør får du en provision hver gang nogen bruger din rabatkode (så spred den godt!). Rabatkoden giver dine følgere en rabat, når de handler på Merkmini.dk. Vi har også "give-aways" -konkurrencer i samarbejde med nogle ambassadører såvel som forskellige sæsonaktiviteter.
3. Betaling
Som ambassadør får du en provision for hver ordre hos os, hvor din unikke rabatkode bruges. Ved starten af samarbejdet tildeles alle ambassadører deres egen unikke rabatkode.
4. Rapportering af antallet af salg
Efter anmodning rapporterer vi antallet af salg med din unikke rabatkode en gang om måneden.
5. Fakturering og betaling
Baseret på den rapport, du modtager fra os, opretter du en faktura, som du sender til os. Faktura skal indeholde:
a) Fakturanummer og fakturaudstedelse
b) Oplysninger om parterne
c) Beskrivelse af tjenesten
d) Tidsperiode for levering af tjenesten
e) Vederlag og forfalden betaling
f) Eventuel moms.
g) Din personlige rabatkode.
Fortæl os det, så sender vi dig et eksempel på, hvordan en godkendt faktura skal se ud. Minimumsantallet af genererte salg pr. faktura er 20. Nedenfor er et eksempel på, hvad den faktura, du sender os, skal indeholde. Felterne, som fakturaen skal indeholde, er markeret med gult. I tillegg til modtagerens konto, navn og adresse, har vi også brug for IBAN og mottagerbankens BIC / SWIFT-adresse.
Betalinger foretages fire gange om året de følgende dage:
1. februar, 1. maj, 1. september og 1. december.
6. Re-posting
Vi vil være i stand til at re-poste og vise fotos taget af dig, som du har oprettet i forbindelse med jobbet som ambassadør for os. I dette tilfælde kommunikeres dit navn eller din konto med billedet.
7. Ejerskab af billederne
Det er vigtigt, at du som ambassadør bruger dine egne fotos, så andre ikke kan kræve rettigheder / ejerskab til dine fotos. Når vi ønsker at være i stand til at re-poste dine fotos, antager vi, at du som ambassadør ejer billederne selv.
8. Beskrivelse af samarbejde og parter
Som ambassadør er du enten en privatperson eller et firma, der udfører reklame, PR og salgsfremmende arbejde for at generere trafik til / salg på vores hjemmeside, Merkmini.dk. Vi (Merkmini.dk) er et websted, der sælger navnemærker til tredjepart. Ovenstående punkter opsummerer de vigtigste retningslinjer og regler, der gælder for samarbejdet.
9. Ændring
Vi forbeholder os ret til at ændre disse vilkår.
Hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information, så send en e-mail til: kundeservice@merkmini.dk
Merkmini.dk
c/o: Trykkeriloftet ApS
Bøgeskovvej 5
3940 Kvistgård