Jeg bestilte forkert
Desværre kan vi ikke rette de navnemærker, du har oprettet, men vi kan annullere din ordre, så du kan placere en ny. Det er kun muligt at annullere ordrer, hvis du giver os besked med det samme (inden den bliver produceret og afsendt).
Fortsæt sådan her:
i) Send os en e -mail med emnet: "URGENT - annullerer".
ii) I e-mailen beskriver du kort, hvorfor du ønsker at annullere ordren og oplyser dit ordrenummer
Vi gør dette for dig:
i) Vi stopper og annullerer din ordre, så du ikke skal betale.
ii) Hvis du har betalt med kort, kan du forvente at have pengene på din konto i løbet af 2-5 dage efter, at vi har bekræftet aflysningen.
iii) Selvom vi sjældent svarer (en gang om ugen) og bekræfter sent, kan du være sikker på, at vi ordner aflysningen for dig.
![Kundeservice Kundeservice](https://merkmini.dk/media/wysiwyg/cms/Kundeservice-ny2.jpg)