Leveringstid
Du kan se, hvornår du kan forvente at modtage din ordre på denne side: Leveringstid
Hvis det afviger mere end 4-5 dage fra dette, kan der have været et problem med leveringen. Typisk kan der være noget galt med adressen, eller du er muligvis ikke registreret som beboer på adressen. At du ikke har modtaget ordren skyldes formentlig normale små afvigelser, men har du ikke modtaget din ordre indenfor 3 dage ud over det oplyste, er det godt hvis du kontakter os igen.
Almindelige årsager til fejl:
i) Normale små afvigelser ved Postnord.
ii) Du er flyttet til en ny adresse, men er ikke registreret som beboer på den.
iii) Der kan også være problemer med markeringen af din postkasse.
iv) I perioder med mange sommervikarer på Postnord kan der opstå problemer i forbindelse med ovenstående punkter.
v) Check-out'en har gemt en gammel adresse, som ikke længere gælder for dig.
Vi gør dette for dig:
i) Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for 7 dage ud over det lovede, kan vi sende din ordre igen til en ny, korrekt adresse